четвер, 7 травня 2020 р.


Урок математики

   Тема. Годинник. Задачі на обчислення часу в межах  доби

   Для вивчення теми вам знадобиться підручник з математики, зошит у клітинку і, за наявності, робочий зошит з друкованою основною до підручника (частина друга), ручка.
 Сьогодні ви будете вдосконалювати навички орієнтування за годинником, а також розв’язувати задачі про час.
1. Розпочнемо роботу із завдання 1 на с. 116. Розгляньте зразок і прочитайте час, який указує кожний годинник. Далі називайте за зразком час на годинниках під пунктирною рамкою.
2. Виберіть у вправі 2 на с. 116-117 завдання в рамочці, яке ви можете виконати самостійно, інше завдання зробіть за допомогою дорослих.
3. Перейдемо до вправи 3 підручника. Визначте за поданими годинниками, скільки тривала ранкова екскурсія в музеї. Для цього скажіть, о котрій годині розпочалася екскурсія в музеї? О котрій закінчилася? Як без годинника ми можемо визначити тривалість екскурсії?
Отже, щоб дати відповідь на запитання, ми можемо від часу кінця екскурсії відняти час її початку. 
13 – 10  = 3 (год) — тривалість екскурсії.
Руханка!!!


4. Розгляньте малюнок у вправі 4 підручника. Як ви думаєте, що за числа написані на зовнішній стороні циферблату? Так, це числа, що вказують хвилини! Пригадай: скільки часу триває рух хвилинної стрілки між двома сусідніми числами на циферблаті?
Роздивіться ряд годинників. Який час у хвилинах показує кожен?










За бажанням виконайте цю вправу  в робочому зошиті.
5. Розв’яжіть задачу 5 підручника. Використайте за потреби годинник.
6. Прочитайте задачу 6 підручника. Що нам треба знайти? Як це зробити? Отже, щоб знайти час початку події, нам треба від часу кінця події відняти тривалість події. 
15 – 3 = 12 (год) — дня.
Відповідь: тренування з плавання розпочалося о 12 год дня.
7. А тепер давайте перевіримо, як ви засвоїли цю тему і пройдемо тестування за посиланням:
Ви сьогодні чудово попрацювали! Упевнена, що чимало вам вдалося виконати самостійно. Але якщо  було щось незрозуміло або треба ще потренуватися, зверніться до вчителя. 
До зустрічі на наступному уроці!




Немає коментарів:

Дописати коментар