вівторок, 12 травня 2020 р.

12.05.2020 - 15.05.2020 р.

 
Доброго дня, мої любі  другокласники! Маю надію, що у вас все добре і ви готові працювати далі!

Розпочнемо з веселої фізкультхвилинки 😊
Прокинулися? Що ж, беремо зошит з математики, ручку, олівець, лінійку і переходимо до уроків!
Урок математики
Тема. Таблиця множення числа 7 (ознайомлення)Сьогодні ви ознайомитеся з утворенням таблиці множення числа 7 та вчитиметеся її застосовувати.1. Розпочнемо роботу з виконання завдання 1, що в підручнику на с. 118. Полічіть сімками від 7 до 70.
2. У вправі 2 підручника розгляньте записи й малюнки.

Зліва: У рівності на додавання — який однаковий доданок? Скільки разів брали цей доданок? Який результат? У виразі на множення перший множник — це однакові доданки, другий множник — кількість разів, скільки брали цей доданок. Справа: проаналізуйте  так само рівності на додавання і віднімання. Який висновок можемо зробити про результати в рівностях зліва і справа? Який закон множення це демонструє? Пригадайте його.3. У вправі 3 за зразком випишіть пари виразів у зошит, доповнюючи їх результатами обчислень.
4. У вправі 4 підручника вам запропоновано продовжити складати таблицю множення на 7.

                       


5. Проспівайте пісню про множення числа 7 і перевірте, чи вдалося вам послідовно запам’ятати добутки.
6. Виберіть у вправі 6 підручника завдання в рамці, яке можете самостійно виконати. Запишіть в зошиті.7. У вправі 8 підручника на с. 119 з’ясуйте, скільки одиниць кожного овоча в кожному лотку. Скільки рядів у кожному лотку?
8. Вивчіть таблицю множення числа 7 і пройдіть тестування. 

Перейдіть за посиланням:     https://learningapps.org/view93729739. 

Обчисліть периметр даних фігур:   https://learningapps.org/view8101443

Не забувайте відправляти мені ваші роботи!

Готуйтесь до річного тестування! До зустрічі!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар