четвер, 7 травня 2020 р.

06.05.2020 р. Урок математики

Урок математики

Тема.Складені задачі на різницеве і кратне порівняння

Для вивчення теми вам знадобиться підручник з математики, зошит у клітинку і ручка. 
Сьогодні ви навчитеся розв’язувати складені задачі на різницеве і кратне порівняння, розуміти, у чому відмінність між цими двома типами задач.
Розпочнемо!
1. Розгляньте зразок виконання №1, що на с. 114. Порівняйте числа за зразком в зошиті в клітинку або тут пройдіть тест. Переходьте за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc45BdSLBFaDG4dDoAUfjKXbPsrGkryg83LA9hBF3Zaqti5Zg/viewform

2. Попрацюймо із задачами (№ 2 на с. 114).
Прочитайте умову задачі без запитання. Під нею подано короткі записи трьох задач, що відповідають даним в умові, але мають різні запитання. 
Отже, прочитайте короткий запис задачі А. 
- Яке запитання до цієї задачі? (Об’єднувальна дужка зі знаком питання вказує на знаходження суми, тому питання звучить так: "Скільки разом грошей у Сашка і Олени?"). 
Далі розгляньте схему. Скільки арифметичних дій будемо виконувати? 
- Що шукатимемо першою дією? (Скільки гривень у Сашка?) - Другою? (Скільки гривень в Олени?)
 - Третьою? (Скільки разом грошей у Сашка і Олени?)
Запишіть розв’язання цієї задачі в зошиті.
 Перейдемо до задачі Б. Прочитайте короткий запис. 
- Яке запитання поставимо? (На скільки гривень більше або менше в Сашка, ніж в Олени?). 
- Скільки треба виконати дій? (скористайтеся схемою). 
- Яку дію виконаємо останньою? Це і буде відповідь на запитання задачі. Запишіть  в зошиті розв’язання.
Отже, щоб з’ясувати, на скільки одне число більше або менше за інше, треба виконати дію віднімання, знайти різницю. 
Задачі, запитання яких вимагають таке порівняння двох чисел і містять у запитанні "на скільки більше або менше"  — це задачі на різницеве порівняння.
Завершимо цю вправу задачею Б. Самостійно за попереднім алгоритмом попрацюйте із цією задачею. 
3. На с. 115 розгляньте 3. Виберіть ту задачу в рамці, яку ви можете виконати самостійно. Розв’яжіть цю задачу в зошиті.
4. Попрацюйте над діаграмою, що у 4 на с. 115. За можливості, залучіть когось зі старших із родини до обговорення питань. 
І наостанок — перегляньте відео про шкідливість батарейок. 
Чи справді може статися таке, що трапилося з хлопцем наприкінці історії ? На вашу думку, що автори відео хотіли сказати таким перебільшенням?
 ДО ЗУСТРІЧІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар