Урок математики
Тема.Складені задачі на різницеве і кратне порівняння
Для вивчення теми вам знадобиться підручник з математики,
зошит у клітинку і ручка.
Сьогодні ви навчитеся розв’язувати складені задачі на
різницеве і кратне порівняння, розуміти, у чому відмінність між цими двома
типами задач.
Розпочнемо!
1. Розгляньте зразок виконання №1, що на с. 114.
Порівняйте числа за зразком в зошиті в клітинку або
тут пройдіть тест. Переходьте за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc45BdSLBFaDG4dDoAUfjKXbPsrGkryg83LA9hBF3Zaqti5Zg/viewform
2. Попрацюймо із задачами (№ 2 на с. 114).
Прочитайте умову задачі без запитання. Під нею подано короткі записи трьох задач, що відповідають даним в умові, але мають різні запитання.
Отже, прочитайте короткий запис задачі А.
- Яке запитання до цієї задачі? (Об’єднувальна дужка зі знаком питання вказує на знаходження суми, тому питання звучить так: "Скільки разом грошей у Сашка і Олени?").
Далі розгляньте схему. Скільки арифметичних дій будемо виконувати?
- Що шукатимемо першою дією? (Скільки гривень у Сашка?) - Другою? (Скільки гривень в Олени?)
- Третьою? (Скільки разом грошей у Сашка і Олени?)
Запишіть розв’язання цієї задачі в зошиті.
Перейдемо до задачі Б. Прочитайте короткий запис.
- Яке запитання поставимо? (На скільки гривень більше або менше в Сашка, ніж в Олени?).
- Скільки треба виконати дій? (скористайтеся схемою).
- Яку дію виконаємо останньою? Це і буде відповідь на запитання задачі. Запишіть в зошиті розв’язання.
Отже, щоб з’ясувати, на скільки одне число більше або менше за інше, треба виконати дію віднімання, знайти різницю.
Задачі, запитання яких вимагають таке порівняння двох чисел і містять у запитанні "на скільки більше або менше" — це задачі на різницеве порівняння.
Завершимо цю вправу задачею Б. Самостійно за попереднім алгоритмом попрацюйте із цією задачею.
3. На с. 115 розгляньте №3. Виберіть ту задачу в рамці,
яку ви можете виконати самостійно. Розв’яжіть цю задачу в зошиті.
4. Попрацюйте над діаграмою, що у №4 на с. 115. За
можливості, залучіть когось зі старших із родини до
обговорення питань.
І наостанок — перегляньте відео про шкідливість
батарейок.
Чи справді може статися таке, що трапилося з хлопцем наприкінці
історії ? На вашу думку, що автори відео хотіли сказати таким
перебільшенням?
ДО ЗУСТРІЧІ!
Немає коментарів:
Дописати коментар